Moje ostatnie wpisy

  • 21 ♥  :: Czas zacząć ogarniać swoją optymistyczną wizję świata.
&nbsp;&n<br />bsp;Może  nadszedł już czas b

    70 miesięcy temu

  • 20♥  :: 
weź bucha i wyluzuj.
&nbsp;
&<br />nbsp;
 może to chujowe, ale za szczerość nie przepraszam, cześ

    71 miesięcy temu

  • 19 ♥  :: 
Jeżeli w książkach czyta się tylko to, co zostało napisane, to całe czytanie na nic.
&nbsp;
&am

    71 miesięcy temu

  • 18 ♥  :: niegrzeczni z natury noszą kaptury . < 3


- interesują mnie samoloty , bo latają .&nbsp;- a

    71 miesięcy temu

  • 17 ♥  :: &nbsp;
- masz chłopaka ?- mam , ale on chyba nie ma dziewczyny &nbsp;.
&nbsp;
&a<br />mp;nbsp;

    71 miesięcy temu

  • 16 ♥  :: - ej, mała ! - mała to może być pała, ja jestem niska !&nbsp;;>&nbsp<br />;- to bierz do pyska

    71 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

16 ♥

Album:  

16 ♥

Wyślij na komórkę

Włącz muzykę/film

- ej, mała ! - mała to może być pała, ja jestem niska ! ;> - to bierz do pyska

 

 


 

Proszę Pani a co zrobić jeśli wychodzą komuś pały ?

- KUpić większa spodnie ; p

 

 



życie to spontan, ogarnij i powstań




-Chcę być galerianką, ale w mojej wsi jest tylko spożywczo-monopolowy. Co robić?
-Powiedz, że za margarynę zrobisz loda.




Nie uwodzę dużo starszych od siebie mężczyzn. Nie jestem archeologiem.




wstałam , masz przejebane .




dziś Jego urodziny , z grzeczności się wybiorę , albo z chęci najebania się .




   
faceci - rozkmiń kurwa typów




- no to do tablicy ..niech będzie Paulina .
- ja pierdolę .




więc patrz, bo właśnie idę dać sobie ra




HWDP - nie muszę tłumaczyć, czterema słowami wyrażamy swą nienawiść.




- Jesteś pewien , że chcesz ze mną być . ?
 - Jestem ciężkim przypadkiem z chorobą psychiczną .




całe osiedle wie, że z psami się nie gada


Link do wpisu:

Komentarze

Na razie nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

16 ♥  :: - ej, mała ! - mała to może być pała, ja jestem niska !&nbsp;;>&nbsp<br />;- to bierz do p

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

trzydzieste .

Yo  ^^ it's mE xD             pod zdj. link i tekst do mojego kawałka xD

ja ;)



Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

  • brak

Ostatnio odwiedzili